FANDOM

Bender's Game
7482752.3
okładka pudełka
Tytuł Bender's Game
Tytuł Polski Gra Bendera
Reżyseria Dwayne Carely-Hill
Scenariusz Eric Horsted
Premiera w USA 03.11.2008
Premiera w Polsce 28.04.2010
Kod 5ACV09

5ACV10
5ACV11
5ACV12}

Bender's Game (Pol. Gra Bendera) to już trzeci pełnometrażowy film o Futuramie. Został on podzielony na 4 części i wyemitowany jako ¼ 5 sezonu.

FabułaEdytuj

Cubert, Dwilght i ich 2 kolegów grają w "Dungeon's and Dragon's". Po chwili pojawia się Bender chcący, ale nie mogący grać z chłopcami odchodzi. Na najbliższej misji pyta Fry'a o to czy ma wyobraźnię. Ten odpowiada, że nie wie, ale powinien spróbować. Następnie zatrzymują się na stacji paliwa i zauważają, iż cena ciemnej materii bardzo wzrosła. Potem wieśniaki zaczynają do nich zygać, mówiąc że wystartują w Niszczycielskich Derbach, po czym Leela stwierdza iż muszą wystartować. Następnego dnia wygrywają je, ale niszczą statek. Po powrocie i ukryciu Dr. Zoidberg
Futurama-Leelataur1

Inny plakat filmu.

 przez przypadek pokazuje profesorowi wrak statku, jednak ten zwraca uwagę dopiero na paliwo jakie zużyła. Hermes zakłada jej obrożę, która razi 50.000 woltami, gdy Leela użyje przemocy, pomyśli o seksie, skłamie i przeklnie. Bender grając z dziećmi zaczyna wariować i podpala dom rodziców Leeli myśląc, że wszyscy to karły i gobliny, po czym zostaje zamknięty w psychiatryku dla robotów. Następnie [Hubert J. Farnsworth|profesor H. J. Farnsworth]] wyjawia im tajemnicę kryształów materii i anty-materii. Następnie wraz z Fry'em i Leelą lecą do Mombil, miejsca,gdzie Mama składa całą ciemną materię, by uwolnić od niej społeczeństwo. Mama wyjawia Walt'owi i Larry'emu sekret o Ignerze. Fry, Leela i profesor odkrywają, że ciemna materia to tak zaprawdę odchody Nibblonianin, których porwała Mama. Następnie Nibbler opowiada całą historię jak wszyscy zostali złapani. Całą trójkę by złapano, gdyby nie właśnie Igner. Po chwili pojawia się trójka naszych bohaterów, chcący zniszczyć cały skład paliwa, jednak im się to nie udaje i przenoszą się do wyobrażni Bendera, gdzie on sam jest księciem, Leela i Hermes to Centaury, profesor to czarodziej,Amy to królowa nimf wodnych, Zoidberg to potwór, Fry jest kim był, a Mama to zły potwór.Zadaniem wszystkich (prócz Mamy) to zniszczenie kryształów, czyli kości władzy w płynnym, gorącym plastiku. Czy zrujnują Mamę? Czy Igner dowie się prawdy? I czy dostaną się do normalnego świata? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w filmie o Futuramie "Bender's Game".

CiekawostkiEdytuj

  • Tytuł nawiązuje do słynnej powieści "Ender's Game".
  • Patronem psychiatryka do którego trafił Bender był HAL, był to komputer pokładowy statku kosmicznego, który chciał zabić całą załogę w filmie 2001: Odyseja kosmiczna.
  • Część w której wszyscy są w wyobraźni Bendera to parodia "Władcy Pierścieni".