FANDOM

Hermes
Hermes conrad
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 50
Planeta Ziemia
Pierwsze Pojawienie The Series Has Landed
Zawód Dawniej: Mistrz Limbo

Obecnie: Biurokrata

Rodzina Żona: LaBarbara

Syn: Dwight}

Dubbing Phil LaMarr

Artur Pontek (PL)

Hermes - (ur. 2950 r. prawdopodbnie na Jamajce) Hermes Conrad z zawodu jest dyplomowanym biurokratą 37-stopnia, a prywatnie mężem pięknej LaBarbary i ojcem wspaniałego syna, Dwighta. Jak nikt inny we wszechświecie potrafi pewnym krokiem przechodzić pod bardzo nisko umieszczoną tyczką w tańcu Limbo. Reprezentował nawet Ziemię na Olimpiadzie roku 2980, ale pewne zwycięstwo zostało mu odebrane na skutek tragicznego wypadku jakiemu uległ jeden z jego zagorzałych fanów - w trakcie konkursu, chcąc naśladować swojego mistrza, ustawił poprzeczkę tak nisko, że złamał kręgosłup. Hermes, czując odpowiedzialność za to co się stało, zdecydował się porzucić karierę tancerza-sportowca. Jednak dzięki temu, że już od dzieciństwa ludzie wróżyli mu karierę biurokraty, Hermes postanowił sprawdzić się w tym fachu. I tak już mu zostało. Pracuje w firmie dostawczej Profesora Farnswortha gdzie zajmuje się marketingiem, finansami i... szeroko pojętą biurokracją.

Hermes jest również byłym Inspektorem Robotów nr 5. Pracował dla Mamy dopóki nie został wyprodukowany Bender. Bender miał uszkodzoną jednostkę backupu która umożliwiała robotom skopiowanie swojej świadomości do nowego ciała w przypadku śmierci. Hermes, kontrolujący roboty, przymknął jednak na to oko ratując przyszłego współpracownika przed odrzuceniem przez fabrykę. W odcinku "Lethal Inspection" zostało to pokazane wraz z rezygnacją Hermesa z pracy u Mamy. Żaden z jego współpracowników nie wie o jego przeszłości, wliczając w to Bendera. Podczas poszukiwań "Inspektora #5" Hermes niby przypadkowo uderzył Bendera szufladą, w której przechowywane były wszystkie dane Inspektorów, a gdy robot zbierał się z ziemii szybko zabrał teczkę nr 5 i stwierdził że ane Inspektora zostały usunięte z archiwum. Potem po powrocie do domu spalił teczke nie mówiąc o tym nikomu.