FANDOM

Hutch Waterfall
Hutch Waterfall
Płeć Mężczyzna
Rasa człowiek
Wiek ?
Planeta Ziemia
Pierwsze Pojawienie Into the Wild Green Yonder
Zawód bezrobotny
Rodzina Stary Waterfall (pradziadek)

Free Waterfall Sr. (dziadek)
Free Waterfall Jr. (ojciec)
Free Waterfall III (brat)
Frida Waterfall (siostra).}

Dubbing Phil Hendrie
Hutch Waterfall - jest jednym z członków ludzi pragnących pokonać ciemnych i przywrócić do życia encyklopody. Był przyjacielem Philipa J. Fry'a.

WyglądEdytuj

Hutch Waterfall jest mężczyzną z blond włosami i lekkim zarostem. Przypomina menela.

OsobowośćEdytuj

W pierwszych scenach wydaje się menelem,który oszalał i próbuje ochronić się przed kosmitami. Jednak jest rozumny, sprytny i inteligentny, o czym znaczy rozgryzienie planu Fry'a, jednak nikt go nie słuchał, a mówił prawdę. Lubi opowiadać i pamiętał o wielu rzeczach, nawet jak je widział tylko na chwilę, o czym znaczy znalezienie femi-siorka swojej siostry w głowie Fry'a.

FabułaEdytuj

Into the Wild Green YonderEdytuj

Po raz pierwszy widzimy go, gdy Fry wariuje, on podchodzi do niego i pozwala założyć mu folię aluminiową na głowę. Po rozmowie przeprowadzają za sobą rozmowę telepatyczną. Hutch nie może odczytać myśli chłopaka, po czym stwierdza, że to sprawa braku fal mózgowych delta, po czym Fry się pyta, kiedy będzie mógł wyjść z ukrycia, lecz ten stwierdza, że nie ma obserwatorów i mówi,że ta folia to ochrona przed ciemnymi. Kilka dni później podchodzi do niego Fry i wita się z nim. Po przywitaniu uderza w niego szklaną butelką i prowadzi do tajnej bazy w śmietniku. Po obudzeniu Fry'a opowiada mu o ludziach, którzy chcą pokonać ciemnych, a uratować encyklopody, co dokładniej wyjaśnia szef ich grupy (w której są sami mężczyżni). Następnie wali butelką Fry'a ponownie dwa razy na marsie, gdzie odkrywa jego plan razem ze swoim szefem mówi co ma robić. Podczas zniszczenia fioletowego karła-gwiazdy, który okazuje się ostatnim jajem encyklopodów. Fry zamierza odkryć ciemnego, ale jego logika mówi,że to on jest ciemnym, lecz okazuje się nim robak Leeli. Robak przedstawia się jako ostatni ciemny, zabija Hutcha, a resztki zjadł nasz kochany humanoid. Encyklopod po narodzeniu pochłania DNA Hutcha.