FANDOM

Nibbler
Nibbler
Płeć Mężczyzna
Rasa Nibblonianin
Wiek 3285
Planeta Dawniej: Eternium, Vergon 6

Obecnie: Ziemia

Pierwsze Pojawienie Love's Labours Lost in Space
Zawód Ambasador Ziemi

Źródło ciemnej materii dla Planet Express

Rodzina Matka adopcyjna: Leela}
Dubbing Frank Welker

Nibbler - To słodkie, urocze, głupiutkie i wiecznie głodne zwierzątko w rzeczywistości jest dostojnym szlachcicem pochodzącym z planety Eternium. Celowo robi z siebie maskotkę Leely [która nota bene uratowała go przed pewną śmiercią z planety Vergon 6, przewożąc na para-bibilijnej kosmicznej arce w bezpieczne miejsce], by ukryć przed światem swoją misję - misję ratowania Ziemi i przestrzeni kosmicznej przed nieuchronnie zbliżającym się atakiem latających mózgów. Nibbler jest przedstawicielem gatunku Nibblonian, który powstał równie wcześnie, co cały wszechświat. Gatunku, który mimo nieco zbyt słodkiego wyglądu jest niesamowicie inteligentny, a w dodatku niesamowicie pożyteczny - ekskrementy wydalane przez Nibblonian tworzą czarną materię (najcięższą substancję wszechświecie) i służą jako potężne rakietowe paliwo. Sam Nibbler ma tak niesamowity apetyt, że każdej minuty może dosłownie pożreć tysiąć koni z rzędem i kopytami. Zje prawie wszystko. Wyjątkiem są ludzie.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku I Second That Emotion weterynarz mówi, że Nibbler ma 5 lat. W rzeczywistości ma jednak 3285 lat.