FANDOM

Ziemia - jest planetą znajdującą się w zachodniej spirali Drogi Mlecznej, ta planeta jest zamieszkana głównie przez ludzi, jak i wiele innych obcych gatunków, jest główną planetą na której dzieje się akcja Futuramy. Życie na tej planecie istnieje od około 4,54 miliardów lat.
250px-Earth

Inwazje i przejęciaEdytuj

W całej swojej historii Ziemia została zaatakowana wielokrotnie Oto niektóre znane najazdy (głównie od 31 wieku):

  • Wojna Sithal: 2865
Inwazja Sithów na Ziemie była brutalną wojną. W ciągu pierwszego dnia, ponad 98 milionów zostało zabitych.
Earth Flag

Flaga Ziemi.

  • Dominacja gigantycznych marchewek nad Ziemią:
W pewnym momencie historii Ziemi, gigantyczne marchewki rządziły Ziemią
  • Inwazja bezimiennych kosmitów:
Bezimienny gatunek dokonuje inwazji i zmusza najbardziej inteligentnych członków Ziemi do 
ciągłej kopulacji.
  • Pierwsza inwazja Omicronian: 3000:
Flota Omicronian dokonuję inwazji na Ziemi z powodu finału sezonu jednego z seriali z 1999, mianowicie "Samotna Prawniczka".
  • Druga inwazja Omicronian: 3001
Na Ziemi zaczęto sprzedawać Poppler'y, które okazały się być dziećmi Omicronian, więc ci zaatakowali Ziemie po raz 2.
  • Inwazja mózgów: 3002
Mózgi przybyły na Ziemie i przez fale delta zamieniały wszystkich w idiotów, ale nie udało im się z Philipem J. Fry'em poniewiaż ich nie miał.
  • Inwazja Globetrotter'ów: 3002
Globetroterr'si przybyli na Ziemie i wymagali aby grać z nimi w koszykówkę.
  • Inwazja Nintednuu 64: 3003 (alternatywna rzeczywistość)
W alternatywnej rzeczywistości, w której "życie było bardziej jak gry wideo," Najeźdźcy z Nintenduu 64 i Omicron Persei 8 przylecieli przejąć planetę, aby mogli wykonywać swoją bieliznę.
  • Inwazja Decapodian: 3003
Po tym jak ziemianie chcieli zabić Zoidberga, ten wezwał innych Decapodian żeby mu pomogli, ci jednak podbili Ziemie. Okupacja się skończyła jak Zoidberg zniszczył pałac.
  • Inwazja nudystów-oszustów: 3007
Nudyści opanowali całą Ziemię przez wysyłanie spamu do wszystkich komputerów, jednak po buncie ziemianie ich zabili.
  • Wiek Macki: 3008
Yivo pojawia się i zmusza wszystkich by czcić shklee (płeć Yivo) poprzez utworzenie Kościoła Yivo. Ostatecznie Yivo wycofał się z Ziemi, zabierając przy tym wszystkie żywe istoty, jednak Roboty zabiły shklee, i wszyscy wrócili na swoje planety.

Miejsca na ZiemiEdytuj

150px-Egypt

EgiptEdytuj

  • Giza, dom dla wielkich piramid i (dawniej) Sfinksa.

150px-Vatican City

WłochyEdytuj

150px-Parispazuzu
Francja
Edytuj

150px-Kyoto

JaponiaEdytuj

  • Kioto, (obraz) lokalizacja naukowej konwencji w sprawie globalnego ocieplenia.
  • Tokio, stolica Japonii